2011. szeptember 27., kedd

Avon Little Red Dress

Szenvedélyes, merész és érzéki. A promószöveg alapján, elviekben ezzekkel a jelzőkkel kéne magunkat jellemezni, ha az Avon új parfümjét használjuk. A Little Black Dress, majd a Little White Dress sikerén felbuzdulva az Avon a jelenleg folyó kampányban jelentette meg legújabb klasszikusnak szánt illatát a Little Red Dress-t, amit Zsédával hype-olnak agyon. Gondoltam egye fene magamévá teszem én is, mivel kistestvérét, az LBD-t évek óta újra és újra megveszem, ugyanis tökéletes kelléke egy-egy alkalmibb eseménynek.


Külsőre, amint a képen is látszódik a semmi extra jelzővel írnám le alanyunkat, az üvegcse (túl) egyszerű és letisztult, pedig vártam volna, hogy a designban valahogyan megjelenjen az a ’szenvedély’, amivel promózzák.
Nos a tartalmát tekintve először csalódtam kissé, mert nekem túl erős a fejillata, akkor inkább egy idősebb nőn képzelném el, de aztán órákkal később a szívillatban már érezni véltem a beígért gyümölcsös illatot is, ami pedig kifejezetten kellemes. Elmondások alapján még este is lehetett rajtam érezni ezt az illatcsodát, ha mindez igaz, akkor abszolút jól jártam vele. (Mondjuk én soha nem érzem mi van rajtam, tehát csak az elmondásokra tudok valóban hagyatkozni…)
Az ára talán még elviselhető kategóriát súrolja, mivel a mostani kampányban bevezető áron 3000 ft-ba kerül, később sem fog sokkal felmenni az ára annyit elárulhatok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése