2011. szeptember 30., péntek

Avon Nail Experts Pearl Shine

Már több, mint 3 hete újra az egyetem vaskos falai között sínylődök, és ez azt jelenti, hogy a drága szabadidőm, amit előszeretettel fordítottam karmaim csinosítgatására lekorlátozódott a lehető legminimálisabbra. Mivel nem szeretem a karmaimat csupaszon, valami megoldást kellett rá találnom, hogy mégse tűnjenek kifestetlennek. Az Avonnál már nagyon régóta kinéztem a mai sztárunkat, akiért amúgy nem adnék 1200 Ft-ot, így csak az előző katalógusból tudtam elfogadható 700 Ft-ért megrendelni. Nekem valahogy mindig az élt a tudatomban a képek alapján, hogy ez a körömápoló egy iszonyat nagy flakonban, tubusban vagy miben található. Hát tévedtem. Mindössze 10 ml-es az alany mint utóbb kiderült. De sebaj a célnak így is megfelel.



A kupakot lecsavarva egy applikátorra leltem, amiből enyhe, a flakonra gyakorolt nyomásból kinyerhető a gyöngyházfényű, fura állagú körömlakk szerű képződmény. Azért illetem a fura melléknévvel, mert egyáltalán nem sűrű, nem képez vastag réteget a köröm felszínén. Egyébként ez az applikátor dolog nem működik valami jól, (vagy csak én vagyok hozzá béna..) ha a kupakot ráteszem összekuszálódnak a kis szálacskák, ami miatt a továbbiakban csak maszatolni tudok vele.

A leírás szerint ez a termék körmöt erősít, nos azt hiszem ezt a tulajdonságát nem sikerült bebizonyítania, bármennyire is ez lenne a fő profilja. Mindezek ellenére, ha nincs elég időm a manikűrre szívesen kapom elő, mivel hamar szárad és nem igényel hatalmas precizitást. Levonva a konzekvenciákat, továbbra is fenntartom, hogy az alapárát nem igazán éri meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése