2011. június 26., vasárnap

Introduction or something like that


      • Szeretem az inspiráló embereket a környezetemben.
        Szeretek azon munkálkodni, hogy megtaláljam a dolgokat, amik boldogabbá tesznek.
        Szeretem a gintonikot.
        Szeretek leárazáskor órákat eltölteni ruhapróbálgatással.
        Inkább veszek egy Vogue-ot mint 5 Joy-t.
        Sokszor a kaján spórolok, hogy maradjon pár száz forintom körömlakkra.
        Indokolatlanul sokszor használom az indokolatlan szót.
        Másik kedvenc szavam a random, ez is mindenre használható.
        Ami nincs a youtube-on az nem létezik.
        Csehül tanulni cool dolog.
        Van aki tud ivás nélkül bulizni. Én viszont tudok bulizás nélkül inni.
        Egy nőszemély attól nem lesz szebb, ha jó erősen kifeketézi szemevilágát.
        Se a szoláriumtól se a rosszul beillesztett póthajtól, különösen nem a méretét tekintve a mindennapi tevékenységeket ellehetetlenítő és világ összes virágfajtáját (egyszerre) megjelenítő körmöktől.
      • Különös ismertetőjelem, hogy gyakrabban élek fancy szavakkal, mint káromkodással.
      Mélységesen elvetem az Ed Hardy, Retro és a 'Majonézes Csirke' szerű ruhamárkákat.
      A világ szebb hely lenne nélkülük.
      A Bed Beach nevű 'szórakoztató' célzatú létesítmény szerintem a magyar Jersey Shore koppintású egyedek olvasztótégelye.
      Mielőtt valamit eleve elvetnék megpróbálom a gyökereit, a kialakulásának folyamatát illetve a miértjeit megérteni. Pl: SP- Fluor média jelenség
      Kedvenc elfoglaltságom a csodás It Girl@Facebook App mellett, tömegközlekedés közben kielemezni az emberek öltözetét. Mindig rájövök, hogy itthon nem lehet inspirálódni
      Hála a natural selectionnek azok az embereket, akik hátráltatják mentális fejlődésünket általában végleg kiszóródnak életünkből.
      Szeretem ha az emberek úgy meg tudják fogalmazni az építő jellegű kritikát, hogy az tényleg elgondolkodásra ösztönző, nem pedig sértő legyen. Szerintem ez is egy képesség, ami fejleszthető, viszont nem mindenki rendelkezik vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése