2011. június 28., kedd

From Yellow To White - Essence Pro White Effect

Mai szerencsés alanyunk a méltán népszerű Essence egyik csoda számban menő körömhelyreállító lakkja. Már körülbelül 2 éve folyamatosan festett körmökkel éltem kicsiny életemet, amikor is rájöttem, hogy tulajdonképpen a lakkréteg alatt körmeim egy narancspucoló munkásét (már ha létezik ilyen profession) közelítik meg. Elkeseredettségemet a felkeresett manikűrös sem enyhítette, mert az általa felajánlott opciók, a zselés műköröm és japán manikűr, mint elvi, mint pedig financiális szempontokból elvetendőnek bizonyultak. Az maradt egyetlen megoldásként, hogy hagyom szabadon lélegezni narancsos körmeimet, amit két teljes napig viseltem el teljes szégyenben.
Hosszas tanakodás után teljesen spontánul betértem egy Rossmannba, vettem egy noname háromoldalas körömpolírozót és hozzá a már említett fehérítő lakkot ha jól emlékszem 550 Ft-ért. Veszíteni valóm ekkor már nem volt.
A művelet ezek után roppant egyszerű volt, szokásos reszelés, a háromlépéses körömpolírozás majd a lakkozás.
A lakk optikailag fehérebb körmöket ígért és ez természetes fényben abszolút be is jött az enyhe lilás szín miatt. Pár hét használat után végképp javultak körmeim színe és állaga, ezek mellett, olyan meglepő hosszúságúra nőttek, amit azelőtt még soha nem tapasztaltam. Mivel függőségemről nem sikerült leszoknom, ezért általában alaplakként is kiválóan funkcionál a színes lakkok alá.

Meg kell említenem, hogy a márka kínálatában találhatók még hasonló hatással bíró lakkok is: Essence pro white körömerősítő, Essence pro white french körömfehérítő, Essence pro white rosé körömfehérítő lakk.

1 megjegyzés:

  1. A két éves folyamatos lakkozás alatt nem használtál alaplakkot? Én lassan három-négy éve folyamatosan lakkozom a körmeimet, és nem tapasztaltam ilyen elváltozást.

    N.

    VálaszTörlés