2011. augusztus 2., kedd

Bring It Back To Basics Part I.

Elviekben még nyár lenne, bár inkább ez a mostani indokolatlan időjárás már-már a szeptember eleji szintet üti. Azt hiszem jól tettem, hogy idén nem fogtam eszeveszett summer wardrobe bővítésbe, nem úgy mint sokan mások, akik a tikkasztó real nyárra készültek lelkesen. Idén ’nyáron’ női megérzésem az időjárást illetően úgy néz ki nem csalt, tehát az új felfogásomat is éppen jókor tudom átvinni a gyakorlatba, miszerint tudatos vásárlóvá válok, és nem veszek meg mindent, amit első blikkre must have címkével látok el. Tehát elsősorban olyan basic darabokra igyekszem építeni a ruhatáramat, amiket esetleg melegebb ruhadarabokkal is tudok párosítani. Az idő most még nem annyira hideg, hogy kabátba burkolózzunk, ezért hála Istennek egy-két réteg valószínűleg éppen elég a túléléshez. Ami miatt az évek során az egyszerű öltözködésre korlátozódtam, hogy végre megértettem a részletekben rejlik egy tökéletes outfit titka: elég egy hangsúlyos nyaklánc, egy egyszerű, ámde színben kontrasztos öv, fülbevaló stb. és máris egészen más dimenzióban látjuk szettünket. Nos so much about my szokásaim, következzen az én tényleg nagyon basic listám első része erre az esős átmeneti, se hideg se meleg időszakra, amiket az ASOS-ról és a H&M oldaláról válogattam, illetve 1-2 másik helyről.

Fehér t-shirt, atléta, hosszú ujjú felső…mindegy csak fehér legyen


Jól kombinálható színű kardigánok - minimum 2-3 darab


Blézer



Jeans – egy sötét, egy világosabb




Fekete nadrág




Egy nude vagy fekete balerina





Sneakers


Kiegészítők

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése