2011. augusztus 11., csütörtök

Daily Indokolatlan – Pocipóló Cicanaci

Hostess castingra voltam hivatalos nemrégiben, a dresscode a következő volt: ’Kérlek olyan ruhában gyere, amilyenben dolgozni mennél.’ Nos ez egy trükkös kérés volt, mert nem vagyok gondolatolvasó, így személy szerint maradtam a jól bevált nude színeknél egy basic sötét farmerral, ha már éppen ezt a korszakomat élem. Ekkor már sejtettem lesznek olyan egyedek, aki ezt a kérést túl fogják dimenzionálni. A nagy várakozásban jobban szemügyre vettem - amolyan igazi villogószemes nőies szemmel veréssel - a riválisokat. Ahová néztem mindenhol a kultusz konzervek sokasága (erről majd egyszer szólok még a későbbiekben), farmerek, fehér atléták, téli (!) csizmák (ok esett az eső, de 25 °C volt attól függetlenül…) És igen. Cicanacik mindenféle anyag- és színváltozatban, véletlenül se tunikával vagy hosszított toppal vagy akármivel, ami legalább takarja azokat a domborulatokat, amikre nem kíváncsiak az emberek nagy százaléka (kivéve, ha az illető egy kiéhezett hím). Bizony a felsőruházatot egy egyszerű tee tette ki nagy átlagban. És ez nagyon nem ízléses.
Grrrr

6 évesen nekem is volt biciklis nacim, mentségemre szóljon, hogy akkoriban elképzelésem az ízlésről koromból kifolyólag igen csekély volt. Később, ahogy nőttem, szépen lassan megtanultam, hogy egy igazi nőnek mit illik és mit nem hangsúlyoznia, illetve milyen módszerekkel, ha mégis erre vágyik a szíve.
Ugyebár egy helyes klisé szerint minden dolognak megvan a jó oldala, hát a szóban forgó jelenségnek is. Ha valaki erre vetemedik, azt a látszatot engedi láttatni a kívülállóknak, hogy az illető igenis jóban van magával, kellő önbizalommal rendelkezik. Az már más kérdés, hogy nagy valószínűséggel igen téves önkép is társul ehhez.
A közkedvelt cicanaci – vagy hivatalos posh nevén leggings – alapjában véve tunikával funkcionálna amolyan harisnya alternatívaként mindenképpen olyan egyedeknek, akik formás lábakkal rendelkeznek, ugyanis rövid láb esetén optikailag még jobban összezsugoríthatja a viselőjét. Kisfiús alkattal megáldott topmodellek esetében talán még elnézhető a tunika nélküli variáció, de egyéb esetekben azt hiszem az ilyen outfitek megkaphatják a fashion disaster címkét.
Olivia Wilde

 Kim Kardashian

Így már azért más a helyzet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése