2011. augusztus 3., szerda

A Promising Candidate: Nivea Visage Make Up Starter Fast Absorbing Fluid

Szép reményekkel tekintettem a Nivea újdonságára, mivel már nagyon régóta küzdök a tökéletes hidratáló krém fellelése okozta stresszel. Korábban nagyon sokféle hidratálóval volt dolgom, de egyiket se használtam el teljesen, mivel előbb vagy utóbb kijött az örök probléma: a zsíros érzetű bőrfelszín. Kicsiny életem hatalmas álma volt, hogy végre találjak egy olyan krémet, ami segít elfelejteni a múlt fájdalmas sebeit, amiket a gonosz hidratálók okoztak a zsíros érzettel. Azt hiszem ebben a krémben, elnézést fluidban azt hiszem nagyon jó társa leltem.


Még dobozban

A post sztárja a maga teljes ragyogásában

Állagát tekintve egy iszonyú könnyű készítménnyel állunk szemben, ugyan nem mértem az időt, hogy valóban 1 perc alatt szívódik-e fel, de az tény, hogy a többi hidratálóhoz képest valóban fényévekkel hamarabb teszi meg a szóban forgó folyamatot. A felszívódást követően pedig legnagyobb döbbenetemre valóban nem hagy a már oly sokat említett zsíros érzetet - ami ugyebár egy el nem hanyagolható szempont a hidratáló kiválasztásánál – helyette kellemesen sima bőrfelszínt biztosít a boldog vásárlónak.
A fentiekkel alátámasztva kijelenthetem, hogy abszolút hű nevéhez és bátran használható smink alá.
Mostanában több helyen találkoztam Nivea akcióval, a héten a Rossmannban, nekem itt sikerült beszerezni mindösszesen 1100 jó magyar forintért. Egyébként normál áron körülbelül 1600 forint körül már elérhető a már ismert üzletekben. Szerény véleményem szerint a minősége miatt a normál ára sem vészes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése