2011. október 17., hétfő

Essence Nail Art Cracking Top Coat – Crack me! Silver

Talán ezt a terméket vártam a legjobban az új Essence szortimentből, de legnagyobb sajnálatomra csalódnom kellett benne. Mivel a fekete cracking lakkal teljes mértékben elégedett vagyok, úgy gondoltam az ezüst is jó szolgálatot fog tenni. Első megállapításom a lakkal kapcsolatban az volt, hogy iszonyatosan híg állagú, már ekkor felébredt bennem a gyanú, hogy itt bizony valami bűzlik…Felkentem vékony rétegben, vastag rétegben, vízszintesen, függőlegesen, de sehogy nem akart úgy repedni (volt, hogy nem is repedt), mint a fekete és ettől én iszonyatosan szomorú lettem. Próbáltam világos alaplakkal, sötéttel, arannyal, de nem mutat olyan jól egyikkel sem, mint ahogy én azt vártam lelkesen. Szerény véleményem szerint nem érte meg sajnos a kiadott 500 Ft-ot.
Összehasonlítva

A csalódottságom tárgya

2 megjegyzés:

  1. Én láttam már teszteket erről az ezüstről és tök dicsérték. Most elbizonytalanodtam, pedig én is meg akartam venni.:/ Amúgy az utolsó képen a gyűrűsujj szerintem tök jó, sötétlila talán az alap.
    (Andi)

    VálaszTörlés
  2. tulajdonképpen nem lenne rossz, de néha ennyire se sikerül bármi 'repedést' elérni vele és ez szerintem amiatt van, hogy túl híg az állaga, így nem mindig sikerül normál mennyiséget felvinni az ecsettel. nem mondom, hogy veszett dolog, de nekem pl nem ez lesz az all time favourite.:)

    VálaszTörlés