2011. október 13., csütörtök

Syoss Hajdúsító Folyadék - Volume Lift

Teljesen véletlenül bukkantam rá erre a kincsre a Tesco leértékelt árus polcán, mindössze 330 Ft-ért kizárólag rám várt. Régóta kerestem a megoldást a vékonyszálú, lenyalt hajam push-upolására, de akármit kipróbáltam az nem váltotta be a hozzáfűzött reményeimet. Tulajdonképpen a szóban forgó terméket se vettem volna meg, ha nem ennyibe kerül…Egészen addig, amíg ki nem próbáltam.
De kezdjük az alap infókkal. A címke szerint a termék kifejezetten a vékonyszálú, lapulásra hajlamos hajra való. A használata egyszerű: törölköző száraz hajra a hajtövektől a végéig, egyenletesen el kell oszlatni a folyadékot, majd megkezdhetjük a hajszárítást.
A 150ml-es kiszerelésű flakon a jól megszokott fekete Syoss design-nal van felvértezve, nagyon praktikus pumpás adagolóval, amit az elején meg kellett erőszakolni, hogy működőképes állapotba kerüljön. Maga a folyadék erősen hajaz a vizes zselé állagára, ami elsőre ijesztő lehet.

Bevallom, le mertem volna fogadni, hogy ragacsos érzetű lesz a felvitel után a hajam. De hál’ Istennek nem így lett, sőt mondhatni még selymes érzetet is tapasztaltam. Én személy szerint abszolút meg vagyok elégedve a termékkel még 1 hét után is, ugyan nem hatalmas oroszlánsörényt ’kaptam’ tőle, de láthatóan dúsabb hatású a használatától a hajkoronám.
Az előbbi indokokból kifolyólag nyugodt szívvel ajánlanám azoknak, akik hasonló gondokkal küzdenek. Az árat tekintve körülbelül 1000 Ft körül mozog (ha jól emlékszem a Müllerben pont ennyiért láttam legutóbb).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése