2011. november 20., vasárnap

Esssence Vampire’s Love – 02 Into The Dark


Világéletemben ellen tudtam állni a vérszívó, sápadt arcú, és jórészt félmeztelen hímneműeket felvonultató indokolatlan őrületeknek, de most mégis vártam az Essence legújabb limitált trendkiadását, kiváltképpen a körömlakkokat. Pénteken sikerült betévednem egy DM-be, ahol mindjárt rá is vetettem magam a teljesen szűz displayre és elégedett mosollyal távoztam fizetés után, mivel abban az üzletben elsőként sikerült megvásárolnom (élet apró örömei or something like that..)  a 01-es Gold Old Buffy-t, és a 02-es Into The Dark-ot.


A mai napon a választásom az Into The Dark fedőnevű ügynökre esett.
Maga a lakk egy sötétebb kék árnyalatú, amolyan farmer kék, nagyon apró ezüst csillámokkal, amelyek létezését akár ki is zárhatnánk, annyira elenyészően járulnak hozzá az összhatáshoz. Állagát tekintve egy nagyon jól fedő egyedről beszélünk, bár szerintem a tökéletes hatásért szükséges a második réteg használata. Én abszolút nem bántam meg a darabjáért kifizetett 500 Ft-ot.


a kép minőségért elnézést :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése